【Bitcoin狂潮】掘礦難度高 情侶檔撈埋「砌礦機」賺過萬


今年不少虛擬貨幣都受到Bitcoin價格影響,以太幣今年都獲得明顯升幅,九十後Macy投資的掘礦機,半年內已回本:「之前掘嘅難度比較低,到依家開始多人掘,回本期就起碼要十三至十四個月。」她指,最複雜不是如何「掘」,反而是交易有一定風險:「如果經交易平台,要身份認證、提供好多個人資料,未必人人都想咁做,但個人交收嘅話,就好似網上交易咁,有機會俾人呃。」

由於現時掘礦難度大增,她與男友就決定開設「MINERSHK」,轉戰「砌礦機」行列,幫客人做「礦工」:「朋友見我喺度掘,都有興趣,就開始幫朋友手。之後有投資者想開比較大嘅場,就搵我哋幫手。其實好多客人都唔識,我哋就裝好晒啲機,確保部機一開就喺度掘,之後計到賺幾多錢,佢哋就覺得OK。」她現時主力接「砌機」訂單,加上「掛機」,平均月入以萬元計。

對於近日中央嚴打虛擬貨幣,會否有「爆煲」的一日?她直言不太擔心:「其實部機所有嘢都係值錢,你話爆煲嘅話,你就最多拎嚟當電腦用,或者變賣, 因為本身部機係值錢嘅。」

但她就不建議用真錢去炒賣:「虛擬貨幣價格波幅大、變化快,你真係唔知自己幾時贏幾時輸,反而你買一部機,輸晒至少都有部實物喺手。」

撰文:梁延宇
攝錄:梁正平 關永浩

相關連結:
【Bitcoin狂潮】90後美女辭職瞓身做「礦工」 齋開電腦月入數千
http://bit.ly/2yIo04w
【Bitcoin狂潮●19大前夕】內地禁Bitcoin走資 北水湧港「掘礦」
http://bit.ly/2hDx13M

壹週Plus : http://hk.next.nextmedia.com
即 like 壹週Plus fb : http://www.facebook.com/nextmagazinefansclub

Related Post: