??PINDAH RUMAH BARU RUPANYA ADA GANGGUAN??| JEJAK ALAM MISTIK

??PINDAH RUMAH BARU RUPANYA ADA GANGGUAN??| JEJAK ALAM MISTIK

Kisah ini terjadi pada adik Ustaz Nas sendiri yang tinggal bersama suaminya di Terengganu. Sebelum ini adik Ustaz Nas ada gangguan saka dan telah dipulihkan tapi ada gangguan baru dari luar terutama di rumah yang baru beberapa hari pindah menjadi risiko tinggi kalau dibiarkan.

Kawasan berat dikesan pada setiap penjuru luar rumah dan di dalam bilik utama. Terdapat beberapa keberadaan entiti seperti Pocong, Mawas, Pontianak dan bunian. Makhluk halus ini yang kerap mengganggu semakin hari semakin berat pada adik Ustaz Nas.

Ustaz Nas bergegas dari Johor ke Terengganu bimbang makhluk halus ini mengawal sepenuhnya tubuh adiknya seperti yang terjadi pada masa gangguan saka dulu sehingga ingin lari keluar dari rumah yang boleh membahayakan dirinya. Sebelum itu suaminya telah hantar ke perawat berdekatan tapi adik Ustaz Nas kata masih ada lagi gangguan dalam tubuh tapi perawat tersebut kata sudah keluar. Itu tanda keupayaan setiap perawat berbeza-beza.

Setibanya Ustaz Nas tiba di rumah adiknya, Ustaz Nas terus buat pemeriksaan rumah dan memulakan proses rawatan. Setelah ruqyah mengesan gangguan dalam tubuh dibacakan, adik Ustaz Nas tidak merasakan apa-apa tindak balas tubuh. Kemudian Ustaz Nas baca doa pemanasan bagi makhluk halus yang menyorok dalam tubuh dan pada waktu itu adik Ustaz Nas mula ada tanda respon muntah. Muntah mengeluarkan sarang dan makhluk halus dalam bentuk lendir putih berbuih.

Beberapa kali juga Ustaz Nas menarik gangguan secara batin dan Ustazah Ita bantu dari belakang adik supaya gangguan tidak lepas lari dari belakang.

Apakah kesudahan dalam rawatan ini? Adakah Ustaz Nas berupaya membantu adiknya bebas dari gangguan ini?

Saksikan rakaman video ini dari JEJAK ALAM MISTIK oleh Ustaz Nas ketika rawatan tersebut.

______________________

*Selepas tonton jangan lupa SUBSCRIBE Channel Ustaz Nas ini dan tekan ? di YouTube untuk dapatkan notifications video-video terbaru akan datang.

**Untuk dapatkan rawatan dan pertanyaan dengan Ustaz Nas sila klik link berikut www.wasap.my/60127152321/pertanyaanrawatan

Related Post: